Friday, April 26, 2013

digital arts.


tiga tahun berlalu. too many things have been share with them. tak tahu nak mulakan cemana. yang aku tahu, update kalini, its all about them! seriously, gonna miss them so much.












banyak lagi gambar. terlalu banyak. setiap gambar ada cerita sendiri. dah, tak tahu macam mana nak cakap. 

orang mungkin cakap aku buat teruk. weyy, tiga tahun bukan sekejap tahu! tiga tahun hidup dengan depa. hari hari ngadap muka depa. gaduh gelak nangis marah semua dengan depa. sekarang memasing dah jauh. dekat rumah masing masing. utara sampai selatan. sabah pun ada.

Faz, Somad, Achik, Ayu, Qiba, Nadia, Kecik, Man, Pidot, Bakri, Eja, Atin, Fiska, Ain, Sasha, Sya, Wan, Maha, Hajar, Kak Fyda, Rozy, Wafi, Faris.


all the best hampa hampa. semoga berjaya dalam apa jua urusan lepas ni. insyaAllah, kalau kita usaha apa yang kita nak, mesti dapat. ingat pesan lecturer, jangan bawak perangai buruk kita dalam kelas ke dunia luar. you guys know what i mean. haha

hampa semua jangan lupa pulak kenangan pahit manis kita sesama tiga tahun ni. 

and tak lupa, Nadiah, Fify, Manan and Adek. 

apa pon yang terjadi, you guys used to be a part of us. takkan dilupakan. 


jauh lagi perjalanan kita lepas ni. banyak lagi yang perlu kita lalui. yang mana apply nak further study tu, harap2 berjaya lah ya. semoga dapat apa yang diminta dan tak lupakan kami kami ni. yang mana nak kerja, semoga dapat kerja yang baik dan halal dan buat kerja elok elok. cari rezeki halal, menabunglah untuk masa depan. #ehh

and yang mana dah plan nak anik pelamin tu, kad kawen jangan lupa pos SP sama woi! hihihi

apa apa pon, good luck and all the best dalam apa jua yang hampa semua lakukan. jangan lupa jatuh bangun kita sesama. ambik semua tu sebagai pengajaran dan tauladan. kenangan yang tak mungkin dilupakan.

aku mintak maaf kalau ada yang pernah terasa dengan aku, benci aku, meluat kat aku and everything. maaf kalau aku marah marah. aku kan garang. HAHAHA! garang garang sayang lahh. hihi. maaf seribu kali maaf buat semua.
dan terima kasih kalau ada yang pernah tolong aku, bersama dengan aku time susah senang. terima kasih untuk semuanya.
halalkan makan minum kalau ada. and kalau ada yang berhutang tak bayar, makan minum tak redha, bagitahu. i'll pay back. maaf.

and here we are. unofficially graduates from Diploma in Digital Arts, batch June 2010 :)


*gambar semester lima*



No comments: