Tuesday, April 30, 2013

rindu


'Tak semua rindu boleh diluah. Tak semua cemburu perlu diberitahu. Tak semua sayang harus ditunjuk. Ada perkara lebih baik menjadi rahsia '


rindu. ya, aku rindu. aku ada perasaan rindu. rindu pada siapa? Tuhan saja yang tahu.

aku rindukan kau. aku rindukan dia. aku juga rindukan mereka. tapi, adakah kalian merasakan perasaan yang sama seperti yang aku rasa? mungkin perasaan ini hanya angin lalu yang dibiarkan berlalu tanpa diambil peduli. mungkin?

aku cuba nak meluahkan. aku cuba untuk menyampaikan. tapi aku tahu, ada batasnya. 

sekarang, aku pendam rasa tu. biarkan rasa rindu yang ada terus bertambah dan terus bercambah. semoga rasa rindu ini tidak menyakitkan sesiapa. 

mungkin ada bagusnya dibiarkan rindu itu terus bertamu, agar diri ini terus mempunyai ingatan atas dirimu.




aku rindukan kau.



No comments: