Monday, November 26, 2012

krek krek krek...



aku sebenarnya tak tahu nak merapu apa kat sini. sekadar menaip apa yang terlintas di dalam otak. mengalami kemarau idea mungkin? ahaha. persetankan semuanya.


taip padam taip padam taip padam. entah yang keberapa kali, aku pon tak pasti. cuti kan, otak pon macam nak ikut serta bercuti. bercuti dari memikirkan masalah-masalah yang tak pernah rasa jemu nak ganggu hidup seorang yang bernama manusia. 


cuti semester pun dah nak habes. masih berbaki dua minggu. dan sudah dua minggu jugak aku hanya menghabiskan masa di rumah. hanya sehari aku berjaya meloloskan diri bersama yang tersayang tersayang. oh, terima kasih kalian sudi menemani. hiks.

semester depan menanti. tapi, sebelum memasuki era semester enam, dua tarikh perlu dilepasi. tanggal 1 Disember 2012. tarikh pengumuman number bilik untuk warga kamsis. ohmaii, aku tak sanggup. why don't you let us choose our own roommates? please?
lepastu 10 Disember 2012. the result. oh, hat ni serious 'seqiau'. hope everythings gonna be just okaaaaay! amin!


semester enam. is everything gonna be okay? is it difficult and more struggle than before? okay, i should start thinking about it now!







2 comments:

dhiya wardah said...

akak !siyesly result kuaq 10/12 nh ??huwaww! takotnyaa :( ..
hope dpt rmate yg good2 ..aminn ya rabb :)

NuHaZahari said...

@dhiya wardah :

ya la kot. huhu. PA akak yg cakap. hee. itu la kan. harap2 everything goes well, semua okay. huhu. aamiinn!